- Advertisement -

Ηλεκτρονικό τσιγάρο εκρήγνυται στο στόμα έφηβου

Οι κίνδυνοι για την υγεία των ηλεκτρονικών τσιγάρων εξακολουθούν να μελετώνται, αλλά ένας κίνδυνος φαίνεται σαφής: Μερικές φορές, εκρήγνυνται.

Αυτή ήταν η περίπτωση ενός εφήβου που τραυματίστηκε σοβαρά όταν ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο εξερράγη στο στόμα του, σπάζοντας το σαγόνι του.

Ο 17χρονος έφθασε στα επείγοντα περιστατικά νοσοκομείου 2 ώρες μετά την έκρηξη, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύθηκε σήμερα (19 Ιουνίου) στο The New England Journal of Medicine.

Ο ασθενής είχε εκτεταμένες πληγές στο στόμα του, με μερικά δόντια να λείπουν και μια σπασμένη κάτω γνάθο, δήλωσε η Dr. Katie Russell, χειρουργός παιδιατρικού τμήματος στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα και του Νοσοκομείου πρωτοβάθμιας παιδικής ηλικίας στο Salt Lake City, το οποίο νοσηλεύει τον ασθενή.

Οι γιατροί χρειάστηκαν να αφαιρέσουν πολλά δόντια από το στόμα του αγοριού επειδή είχαν καταστραφεί οι υποδοχές τους. Το αγόρι χρειάστηκε επίσης μια οδοντική πλάκα για να σταθεροποιήσει τη γνάθο του.

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Your email address will not be published.