- Advertisement -

Οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι η κατανάλωση κρασιού με μέτρο θα μπορούσε να συμβάλει στη μακροζωία

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2007 σχετικά με τη γήρανση και την άνοια, η κατανάλωση αλκοόλ και καφέ με μέτρο μπορεί να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο από όσους δεν το κάνουν.

Η μελέτη 90+, που πραγματοποιήθηκε από την Dr. Claudia Kawas στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια-Irvine, μελέτησε περίπου 14.000 άνδρες και γυναίκες ηλικίας άνω των 70 ετών που ξεκίνησαν τη δεκαετία του 1980.

Οι συμμετέχοντες παρακολουθήθηκαν για 23 χρόνια συνολικά, λαμβάνοντας ερωτηματολόγια παρακολούθησης σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ το 1992 και το 1998.

Μέχρι τη λήξη της μελέτης το 2004, 11.386 από τους συμμετέχοντες είχαν πεθάνει. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες συμμετέχοντες στη μελέτη που κατανάλωναν αλκοόλ παρουσίασαν μειωμένη θνησιμότητα σε σύγκριση με εκείνους που ταυτοποιήθηκαν ως μη πότες.

Τα άτομα που έπιναν μέτριες ποσότητες αλκοόλ κάθε μέρα είδαν μείωση κατά 15% στη θνησιμότητα σε σχέση με όσους δεν έπιναν.

Επιπρόσθετα, όσοι άρχισαν να πίνουν μερικώς παρουσίασαν μειωμένο ποσοστό θνησιμότητας, ενώ εκείνοι που εγκατέλειψαν την κατανάλωση βρέθηκαν να είναι πιο πιθανό να πεθάνουν από όσους δεν το έκαναν.

Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, μεταξύ των ηλικιωμένων ανδρών και γυναικών, η κατανάλωση μέτριων ποσοτήτων αλκοόλ μπορεί να αυξήσει τη συνολική διάρκεια ζωής.

Έτσι πόσο κρασί πρέπει να πίνουμε για να ζήσουμε περισσότερο; Σύμφωνα με μια τεράστια μελέτη με επικεφαλής ερευνητές από το Χάρβαρντ, όχι τόσο πολύ.

Η έρευνά τους δείχνει ότι ένα ή δύο ποτά την ημέρα μπορεί να είναι επωφελή, αλλά η υπερβολική κατανάλωση οινοπνεύματος είχε ως αποτέλεσμα περισσότερες νοσηλείες και υψηλότερο κίνδυνο για ασθένειες όπως ο καρκίνος. Οι άνθρωποι που έπιναν βαριά και επίσης κάπνιζαν είχαν τα χειρότερα αποτελέσματα υγείας.

 

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Your email address will not be published.